Белорусский язык и литература Фарміраванне-чытацкай-пісьменнасці-праз-выкарыстанне-інтэрактыўных-заданняў-на-ўроках-беларускай-літаратуры-і-ў-пазаўрочны-час Кіраванне прафесійным ростам педагога як умова павышэння выніковасці адукацыйнага працэсу Інфармацыйная-прастора-кабінетаў карткі_канструктар Фарміраванне лінгвакультуралагічнай кампетэнцыі вучняў, або Як захоўваць каштоўнасці нацыянальнай культуры МЕТАД “ПЯЦЬ ПАЛЬЦАЎ” як сродак візуалізацыі вучэбнай інфармацыі на ўроках беларускай мовы для фарміравання якасных ведаў вучняў Настаўнікі-метадысты-Гомельскай-вобласці Персанальны сайт настаўніка беларускай мовы і літаратуры як сродак павышэння моўнай адукацыі ЗАБЕСПЯЧЭННЕ ЯКАСНАГА ЎСПРЫМАННЯ І ЗАСВАЕННЯ ВУЧЭБНАГА МАТЭРЫЯЛУ НА ЎРОКАХ А БЕЛАРУСКАЙ МОВЫ І ЛІТАРАТУРЫ ПРАЗ ВЫКАРЫСТАННЕ СРОДКАЎ ВІЗУАЛІЗАЦЫІ Эфектыўныя прыёмы візуалізацыі вучэбнай інфармацыі пры вывучэнні вучэбных прадметаў “Беларуская мова” і “Беларуская літаратура” Прыярытэтныя напрамкі дзейнасці па папулярызацыі беларускай мовы і пашырэнні сферы яе выкарыстання ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі Жлобінскага раёна